دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2
همه چی دانلود
همه چی دانلود

نسخه جدید و دوم از بسیار زیبا  و محبوب پرطرفدار شبیه ساز عرضه شد. شما در نقش یک راننده تریلر هستید که باید بار بزنید و دور اروپا رو بگردید و بارها را تحویل دهید. از بندرگاه تا ایستگاه قطار… از انگلیس تا آلمان و فرانسه شمایید و تریلر خودتان.شما باید با باربری پیشرفت کنید و  جدیدتری خریداری کنید.

در این بازی سعی شده که هم چیز ریل باشه یا به عبارتی تا حد امکان بازی به سمت realistic بودن میل کنه تا کاربر خودش رو در فضای واقعی حس کنه ؛ مثلا در حین بازی گازوییل تمام میکنید و باید همیشه مطمن باشید که تا پمپ بنزین بعدی که از روی نقشه میتونید پیداش کنید باکتون پر هست ! یا اینکه راننده پس از مدتی احساس خستگی خواهد کرد که حتما باید پارک کنید و استراحت کنید وگرنه پلیس شما را جریمه خواهد کرد , ضمن اینکه از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز , راهنما زدن در مواقع لازم , سبقت غیر مجاز و … باید تبعیت کنید وگرنه در حین انتقال یک محموله ممکن است چندین بار جریمه شوید !!! از امکانات جالب و مهم دیگر بازی میتوان به قابلیت خرید جدید , تریلر و حتی خرید قطعات برای ماشینتان اشاره نمود . بعد از کمی پیشرفت در بازی شما میتوانید تعداد بیشتری ماشین خریده و حتی برای خودتون راننده استخدام کنید تا همزمان با چند ماشین به بازی ادامه دهید .. گرافیک اینبار بسیار بالا رفته و شما با شبیه سازی بسیار واقعی روبرو هستید!

در ادامه میتوانید این بازی جذاب را دانلود کرده و از آن نهایت لذت را برده و همچنین

 

راهنما نصب و راه اندازی

۱ – پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه  Winrar استخراج نمایید.
۲ – فایل های ISO را با برنامه Daemon Tools باز کنید و بازی را نصب نمایید.
۳ – سپس آپدیت موجود در فایل ISO را اجرا کنید.
۴ – بازی را به کمک فایروال از اتصال به اینترنت جلوگیری کنید.
۵ – بازی را اجرا کنید و از شماره سریال زیر استفاده نمایید :

۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ

6 – از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مجید
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 395
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 396
بازدید ماه : 5321
بازدید کل : 178209
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

. :

بزرگترين وب هواداران رونالدو

*